40 év után nevet vált a Calzedonia
Közel négy évtized után a Calzedonia átalakul: bemutatkozik az új márkanév, az Oniverse. A Calzedonia-csoport, amelynek ernyője alatt a Calzedonia, Intimissimi, Intimissimi Uomo, Tezenis márkák működnek, mostantól Oniverse név alatt folytatja tevékenységét – jelentette be a vállalatcsoport alapítója, Sandro Veronesi.
A választás során az „univerzum” angol megfelelője és az alapító vezetékneve inspirálta a nevet, az Oniverse egy Veronesi által alkotott anagramma. Az új márkanévről a Calzedonia munkatársait is megkérdezték, a többség pedig az Oniverse mellett tette le voksát, ami Veronesi szerint tökéletesen tükrözi a vállalatcsoport almárkái mögött álló értékeket:
az összetartozást és a szabadságot.
A trentói származású üzletember, Sandro Veronesi 1987-ben, mindössze 27 évesen alapította a Calzedonia márkát. A vállalat később, 1996-ban indította el az Intimissimi márkát, majd 2003-ban a Tezenist. A Calzedonia-csoport árbevétele 2022-ben már meghaladta a 3 milliárd eurót, Veronesi becsült vagyona pedig mintegy 1,3 milliárd dollár.
(Kiemelt kép: Calzedonia)